سايه ويروس كروناي انگليسي در سالگرد كروناي چيني بر سر ايران

جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

سايه ويروس كروناي انگليسي در سالگرد كروناي چيني بر سر ايران

۱۶ بازديد

سهراب پارسي پور: ووهان كرونا تكميل نشده و مدل جديد آن از لندن وارد شده است. اين يك ويروس است كه گفته مي شود بسيار خشن تر و مسري است ، يك پزشك در كالج پزشكي Giran گفت: ويروس انگليسي براي كودكان و نوجوانان خطرناك تر است و اين سنين بايد بيشتر مراقب سلامتي خود …

سايه ويروس كروناي انگليسي در سالگرد كروناي چيني بر سر ايران https://online-mag.ir/2021/02/سايه-ويروس-كروناي-انگليسي-در-سالگرد-كر/ مجله آنلاين Thu, 18 Feb 2021 10:07:24 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/02/سايه-ويروس-كروناي-انگليسي-در-سالگرد-كر/ سهراب پارسي پور: ووهان كرونا تكميل نشده و مدل جديد آن از لندن وارد شده است. اين يك ويروس است كه گفته مي شود بسيار خشن تر و مسري است ، يك پزشك در كالج پزشكي Giran گفت: ويروس انگليسي براي كودكان و نوجوانان خطرناك تر است و اين سنين بايد بيشتر مراقب سلامتي خود …

سهراب پارسي پور: ووهان كرونا تكميل نشده و مدل جديد آن از لندن وارد شده است. اين يك ويروس است كه گفته مي شود بسيار خشن تر و مسري است ، يك پزشك در كالج پزشكي Giran گفت: ويروس انگليسي براي كودكان و نوجوانان خطرناك تر است و اين سنين بايد بيشتر مراقب سلامتي خود باشند و دستورالعمل هاي كلي براي مقابله با تاج گذاري را دنبال كنند: با فاصله اجتماعي ، ماسك بزنيد ، دستان خود را بشوييد و صورت خود را لمس نكنيد.

آبتين حيدرزاده ، نايب رئيس دانشكده پزشكي جيران ، تفاوت ويروس كرونا در انگليس و ويروس رايج را توصيف مي كند: “شدت ويروس بسيار زياد است و جوانان ، به ويژه كودكان ، نوجوانان و نوجوانان را تحت تأثير قرار مي دهد.”

وي با اشاره به علائم ويروس ، “علائم زودتر ظاهر مي شود و شديدتر است و ميزان مرگ و مير اين نوع ويروس به دليل روند انتشار و انتقال آن بيشتر خواهد بود.”

معاون بهداشت در دانشگاه علوم پزشكي گيران با تأكيد بر اينكه شهروندان بايد توجه بيشتري به توصيه هاي بهداشتي داشته و از دستورالعمل هاي بهداشتي پيروي كنند ، افزود: نمونه هايي از اين ويروس در گيلان مشاهده و گزارش نشده است ، اما به دليل درگيري در ايالات ديگر است. همچنين مي توان آن را به ايالت گسترش داد.

به غير از وي ، رئيس مجتمع بيمارستان امام خميني (ره) نيز از نسخه جديد ويروس كشنده نام مي برد. تجمع نقش مهم و خطرناكي در انتقال ويروس انگليسي دارد..

با وجود اين هشدارها ، متأسفانه اخبار نگران كننده اي درباره شيوع تاج انگليس در شهرهاي مختلف اين كشور وجود دارد.از جمله اينكه اولين نمونه ديروز در كاشان اعلام شد تشخيص تاج انگليسي از بيماران مشكوك به داشتن اين ويروس در كاشان وي براي تحقيقات به تهران اعزام شد.

اخبار نگران كننده از خوزستان نشان مي دهد شيوع اين بيماري در شهرهايي مانند خرمشهر و شادگان ناگهان دو برابر يا چهار برابر شده است. اين به معناي افزايش 400 درصدي افراد مبتلا به بيماري بيماري كرونا قلب است كه در كوتاه مدت نگران كننده است. بنابراين ، وزير كشور و وزير بهداشت در نامه فرمانده ستاد عملياتي ستاد ملي ضد كرونا ، بسته شدن همه مرزها به و از عراق در فوزستان را تا اطلاع ثانوي اعلام كردند. افزايش سريع شيوع و موارد مشكوك جهش ويروس COVID-19 در خوزستان تاكيد.

سايه ويروس كرونا ويروس انگليس در سالروز تاج چين در ايران

فرمانده عمليات كرونا در خوزستان روز گذشته (چهارشنبه) خواستار اعلام وضعيت اضطراري كرونا در اين ايالت شد و گفت:

فرهاد ابوالنجاديان در صفحه اينستاگرام خود نوشت: يك مطالعه آزمايشگاهي چندين مورد بيماري جهش يافته عروق بيماري كرونا در دو هفته گذشته در خوزستان را شناسايي كرد.

وي افزود: “مردم بايد اين مسئله را جدي بگيرند ، زيرا ويروس جديد با شيوع بسيار بالا و مرگ و مير بالا سويه غالب تاج خوزستان است.”

واقعيت بديهي است كه كرون سوئد در بسياري از مناطق كشور نفوذ زيادي پيدا كرده است و مرگ اخير كرونا ممكن است ناشي از ويروس لندن ، به عنوان رئيس بخش بيماري هاي عفوني در بيمارستان Mashi Danes Bali باشد. شناسايي 24 مورد اثبات شده ويروس كرونا در انگليس وي گفت: “توصيه جدي من اين است كه تصور كنيد هر كسي كه علائم سرماخوردگي داشته باشد تاج است و خود را منزوي مي كند.”

نگراني مقامات در مورد ويروس جديد را مي توان از آنچه در اخبار امروز اعلام شده درك كرد. كارمندي با بيماري بيماري كرونا قلب در شهر آبيك تشخيص داده شد و به زودي كل شهرداري تعطيل شد. يك مورد بي سابقه در كشور به دليل بيماري يك كارمند ، يك بخش خدمات 24 ساعته بسيار مهم.

فرماندار آبيك با اشاره به تعطيلي شهرداري اين شهرستان خاطرنشان كرد: آزمون اردوگاه آموزشي نيز به دليل حضور سربازاني با آزمايش مثبت و علائم مشكوك در اردوگاه آموزشي در دستور كار قرار گرفته است.متأثر، تحت تأثير، دچار، مبتلا تعليق ارائه خدمات در شهرداريها به مدت 48 ساعت..

شهرام احمدپور گفت: پنج نفر از اعضاي خانواده وي نيز به دليل اپيدمي تاجگذاري انگليس و مرگ يك پيرمرد 48 ساله در اين شهر آلوده و قرنطينه شده اند.

در شهر آبيك همه افراد آلوده به تاج بر اساس تاج انگليسي هستند ، زيرا هفت نفر در روستاي حسين آباد آبيك نيز به تاج آلوده شده و از آنها مراقبت مي كنند.

سايه ويروس كرونا ويروس انگليس در سالروز تاج چين در ايران

به استثناي خوزستان ، اصفهان و قزوين مشكوك به بيماري عروق بيماري كرونا قلب در خراسان رضوي و مشهد به گفته معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي ، همچنين مشاهده شده است كه هيچ آزمايش تشخيصي براي بيماري بيماري كرونا قلب تأييد نشده است. با اين حال ، همانطور كه دكتر مهدي قليان گفت ، اوضاع تاج خراسان رضوي از اوايل فوريه به سرعت پنهان و آرام مي شود.

متأسفانه ، همانطور كه اخبار نشان مي دهد ، موسسه پاستور فقط مي تواند ويروس كرونا ويروس انگليسي را به طور آزمايشگاهي تشخيص دهد. به عبارت ديگر ، با بازگشت به تيتر يك سال پيش ، امكان آزمايش تاج انگليسي هنوز در مناطق روستايي گسترش نيافته است و مشخص نيست كه كدام مورد تاج چيني است و كدام انگليسي!

پروفايل كرونا انگليسي

تحقيقات پزشكي در مورد تاج مدل انگليسي هنوز در جريان است ، اما يافته ها تاكنون 7 سوال در مورد ويروس انگليسي كرونا پاسخ ها ، و متأسفانه ، هيچ خبر خوبي براي اين پاسخ ها وجود ندارد.

طبق يك مطالعه جديد ، نوع جديدي از تاج بسيار كشنده است ، كودكان بيشتري را مبتلا مي كند ، شيوع بسيار بيشتري دارد ، بسيار خطرناك تر است و خوشبختانه در تاج چين ساخته شده است. بيشتر واكسن ها نيز تاج انگليس را تحت تأثير قرار مي دهند. دكتر مينو مهرز گفت واكسن هاي توليد شده در ايران كويت توانست در كنترل تاج انگليس نتايج خوبي از خود نشان دهد..

۴۷۲۳۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.