بازاريابي جادوگر بلر

جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

بازاريابي جادوگر بلر

۹ بازديد

بازاريابي جادوگر بلر

من فقط يك مقاله جالب در شماره نوامبر 2006 شما خواندم شركت سريع كه ايده اي انقلابي از تجارت دارد. تا به حال، همه علاقه‌مندان به بازاريابي، تاريخ فيلم‌هاي ترسناك را خوانده‌اند. پروژه جادوگر بلر با قيمت 22000 دلار ساخته شد و تا 248 ميليون دلار در باكس آفيس افزايش يافت و قبل از اينكه …

بازاريابي جادوگر بلر https://hillbilly.ir/بازاريابي-جادوگر-بلر/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-جادوگر-بلر/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 01 Dec 2021 15:22:17 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18852

بازاريابي جادوگر بلر

من فقط يك مقاله جالب در شماره نوامبر 2006 شما خواندم شركت سريع كه ايده اي انقلابي از تجارت دارد. تا به حال، همه علاقه‌مندان به بازاريابي، تاريخ فيلم‌هاي ترسناك را خوانده‌اند. پروژه جادوگر بلر با قيمت 22000 دلار ساخته شد و تا 248 ميليون دلار در باكس آفيس افزايش يافت و قبل از اينكه …

بازاريابي جادوگر بلر

من فقط يك مقاله جالب در شماره نوامبر 2006 شما خواندم شركت سريع كه ايده اي انقلابي از تجارت دارد. تا به حال، همه علاقه‌مندان به بازاريابي، تاريخ فيلم‌هاي ترسناك را خوانده‌اند. پروژه جادوگر بلر با قيمت 22000 دلار ساخته شد و تا 248 ميليون دلار در باكس آفيس افزايش يافت و قبل از اينكه عموم مردم بدانند در مورد آنها فيلم مي خوانند، “سر و صدايي” ايجاد كرد.

توسط اسطوره هدايت مي شود. سايت چت شروع به جمع آوري شايعاتي در مورد سه بچه كالج از دست دادن در جنگل در طول يك پروژه مدرسه فيلم در مورد داستان هاي جادوگران كرد. بچه ها ديگر نمي شنيدند اما دوربين قابل مشاهده بود. فيلم در داخل بازسازي شد و صداي وحشتناكي را در شب در جنگل آشكار كرد.

البته، همه اينها كلاهبرداري است، اما براي مدت طولاني، بسياري از سايت هاي چت معتقد بودند. اما آنچه بيش از همه قابل توجه بود اين بود كه چگونه كلاهبرداري جان او را براي او گرفت، حتي اگر هنوز كسي نشنيده بود كه فيلم قرار است در جنگل به سينماها بيايد. تا زماني كه فيلم منتشر شد، تب پيش بيني را تاييد كرده بود.

حالا سه مردي كه براي شما جادوگر بلر آورده بودند، كسب و كاري به نام آتش كمپ راه اندازي كرده اند. آنها توسط يك آژانس تبليغاتي استخدام شدند تا يك كمپين بازاريابي ويروسي مانند آنچه كه براي موفقيت فيلم استفاده كردند، ايجاد كنند.

كار آنها شامل كمپين آئودي به نام “هنر دزدي” بود كه وب سايت ها، وبلاگ ها، تلفن ها، تابلوهاي پيام را روشن مي كرد و حتي رويدادهاي واقعي داشت. نتايج بهتر از آنچه آئودي انتظار داشت، با 2 ميليون بازديد از وب سايت، 4000 خودروي آزمايشي و 75 درصد فروش بيشتر بود.

استراتژي Campfire اين است كه داستان هاي حذف نشده را در طول زمان در سايت ايجاد كند و به تدريج آنها را در رسانه هاي آفلاين پخش كند. آنها اسرار اعتيادآوري را ايجاد مي كنند كه باعث مي شود مردم براي يافتن اطلاعات بيشتر آنلاين شوند.

بازاريابي ويروسي يك بيماري نيست، بلكه يك «هوايي» است كه بر سر موضوعات بحث برانگيز گذشته مانند آخرين شماره Lost or 24 از فردي به فرد ديگر سرايت مي كند.

سوالي كه هميشه مي پرسم اين است كه چگونه دو برابر مي شود؟ آيا بازاريابي ويروسي مبتني بر داستان واقعاً براي تبليغ طيف گسترده اي از محصولات يا خدمات امكان پذير است؟ و آيا اين داستان ها براي رفتن بايد فريبنده باشند؟ آيا اين راز نمي تواند تا اين حد گسترده باشد حتي اگر همه مي دانند كه هنوز يك داستان تخيلي است؟

در واقع، من هنوز پاسخي براي همه اينها ندارم (اما ذهن كوچك من در ساعات اضافي به فكر اين ايده است). من مقاله در شماره نوامبر شركت Fast در صفحه 86 را از صميم قلب توصيه مي كنم.

كپي رايت (C) 2006، چارلز براون. تمامي حقوق محفوظ است.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-جادوگر-بلر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.