بررسي اجمالي درست زماني كه فكر مي كرديم همه چيزهايي را كه نرم افزارهاي اينفلوئنسر ماركتينگ مي توانند به سمت ما پرتاب كنند را ديده ايم، اما بدون هيچ شگفتي، صحنه اي را ديديم كه ما را شگفت زده كرد. و نه در آنچه انجام مي دهند، بلكه در آنچه انجام نمي دهند. Buzzguru اولين …
Buzzguru https://hillbilly.ir/buzzguru/ https://hillbilly.ir/buzzguru/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 24 Nov 2021 22:02:14 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18492
بررسي اجمالي درست زماني كه فكر مي كرديم همه چيزهايي را كه نرم افزارهاي اينفلوئنسر ماركتينگ مي توانند به سمت ما پرتاب كنند را ديده ايم، اما بدون هيچ شگفتي، صحنه اي را ديديم كه ما را شگفت زده كرد. و نه در آنچه انجام مي دهند، بلكه در آنچه انجام نمي دهند. Buzzguru اولين …
Buzzguru
اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "Buzzguru" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد..post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}
بررسي اجمالي
درست زماني كه فكر مي كرديم همه چيزهايي را كه نرم افزارهاي اينفلوئنسر ماركتينگ مي توانند به سمت ما پرتاب كنند را ديده ايم، اما بدون هيچ شگفتي، صحنه اي را ديديم كه ما را شگفت زده كرد. و نه در آنچه انجام مي دهند، بلكه در آنچه انجام نمي دهند. Buzzguru اولين پلتفرمي بود كه ديديم از اينستاگرام پشتيباني نمي كرد. آنها مي گويند كه در حال حاضر در حال كار است، اما در اولويت نيست.
البته، تلاش بيهوده اي براي متمايز كردن آن نيست، اما منطقي ترين رويكرد است. تمركز Buzzguru روي بازيها و برندهاي موبايل است و اينستاگرام در كانون توجه مخاطبانش نيست. يوتيوب و تيكتوك؟ بله، و بله. تكان دادن؟ دوه بنابراين اينستاگرام مي تواند صبر كند.
پايگاه داده آنها با بيش از 20 ميليون فعال بر روي اين بخش از بازار متمركز شده است و تنها در دنياي بازاريابي تأثيرگذار، 20 ميليون نفر ميتوانند يك طاقچه بخوانند. اما اين داده ها نتيجه الگوريتمي نيست كه رسانه هاي اجتماعي را براي آمار حذف كند. Buzzguru در سال 2017 به عنوان يك آژانس اينفلوئنسر ماركتينگ جهاني ظهور كرد، در اين مدت آنها هزاران همكاري ويديويي ايجاد كردند و ليست خود را از اينفلوئنسرهاي مرتبط ايجاد كردند. اگرچه الگوريتمها دخيل هستند، تجربه انساني براي پشتيباني از اين دادهها وجود دارد و براي انواع برندهاي مناسب، استخرهاي آنها حفرههاي عميقي را پر ميكنند.
مانند دادههاي اينفلوئنسرها، پلتفرم Buzzguru نتيجه تجربه آنها به عنوان آژانس است. در حالي كه آنها اولين آژانسي نيستند كه نسخه ويديويي را براي يك سيستم پشت صحنه منتشر مي كنند، اين اولين باري است كه مي بينيم كه هدف آن ارائه ابزارهايي براي مارك ها و آژانس هاي كوچكتر است. اين يك راه حل نهايي كامل براي تمركز بر هوش تجاري و فروش ارائه مي دهد. مدلهاي جستجو بهطور پيشفرض وجود دارد – آنها ميليونها نمايه دارند، همچنين ميتوانيد آنها را جستجو كنيد – اما تمركز اصلي در اينجا يادگيري آنچه ميتوانيد در مورد دو گروه انجام دهيد: اينفلوئنسرها و رقبايتان است.
خلاصه:
قيمت گذاري
قيمت Buzzguru هزينه هاي مختلفي را پوشش مي دهد كه براي مشاغل كوچك يا بزرگ مناسب است. علاوه بر اين، در پايان برنامه خود، آنها يك راه حل تعيين شده اضافي براي غرفه هايي كه در آنها خدمت مي كنند ارائه مي دهند.
- رايگان، 0 دلار در ماه – مستقيماً از بخش “دريافت آنچه را كه براي آن پرداخت مي كنيد” طرح رايگان است كه Discovery را براي 1 كاربر با اساسي ترين تجزيه و تحليل براي هر نمايه ارائه مي دهد.
- پايه، 83 دلار در ماه – مشابه طرح رايگان، اما ميتوانيد سرنخهاي خود را در فهرستي قابل پخش، بهعلاوه اطلاعات اوليه درباره برنامهها، وبسايتها و بازيهاي رقابتي سازماندهي كنيد.
- حرفه اي، 250 دلار در ماه – همه موارد فوق، به علاوه كتابخانه اي از ويديوها و جرياني از اطلاعات دقيق، تجزيه و تحليل اوليه براي برنامه ها، وب سايت ها و بازي ها، 70 برند براي خريد تجزيه و تحليل پيشرفته تر
- همهاين وان، 833 دلار در ماه همه موارد فوق به اضافه تعداد نامحدود فعال در نتايج جستجو كه اولين بار است كه مي شنويم محدوديتي براي تعداد فعالان در نتايج جستجو وجود دارد. علاوه بر اين، مشتريان All-in-One به بسته هاي تحليل رقابتي كه در زير فهرست شده است دسترسي دارند.
كمك تحقيقات رقابتي
سه گزينه جستجوي مختلف وجود دارد، يكي براي Apps، يكي براي Sites و ديگري براي Games. در هر مورد، ارزش اين افزونه است 1899 دلار در سال اگر براي يك طرح حرفه اي ثبت نام كنيد. همانطور كه اشاره شد، اين موارد در رزروهاي All-in-One گنجانده شده است. براي اين سه گزينه، كاربران موارد زير را دريافت مي كنند:
- تجزيه و تحليل كامل براي هر برنامه، وب سايت يا بازي
- بودجه كمپين رقيب
- همه ويديوها به برنامهها، وبسايتها يا بازيهاي رقيب اشاره ميكنند
- فهرستي از اينفلوئنسرهايي كه اپليكيشن، وبسايت يا بازي را تبليغ ميكنند
- تجزيه و تحليل و اطلاعات تماس براي هر تأثيرگذار در ليست
جزئيات
وقتي به جزئيات Buzzguru برويد، نرم افزاري را خواهيد يافت كه به خوبي كار مي كند و به راحتي قابل اجرا است. ويژگيهاي پيرامون Discovery انقلابي نيستند: اين اولين پلتفرم نيست و مطمئناً آخرين پلتفرمي نيست كه ميتوانيد در آن سرنخها را جستجو كنيد و نتايج را با فيلتر كردن براي رسيدن به يك عدد قابل كنترل، اصلاح كنيد. وعده بزرگ Buzzguru بر روي بازيها و سازندگان/برندهاي اپليكيشن متمركز است. و تحويل آن وعده در صفحه جستجو است.
دو فيلتر در اينجا برجسته هستند: سبك بازي و خود بازي. اين يك مقدمه بسيار واضح بود، اما هيچ كس ديگري فكر نمي كرد كه اينها را شامل شود. صدها موتور جستجوي ديگر براي دسته «بازيها» فيلتر شدهاند، اما بين تبليغات Minecraft و FIFA Grand Theft Auto تفاوتي قائل نشويد. اينها بازي هاي بسيار متفاوت با بازيكنان بسيار منحصر به فرد هستند. همه بازيكنان يكسان نيستند، بومر.
دسترسي به اطلاعات هر تأثيرگذار كه به جستجوي شما ميآيد، اطلاعات عميقتري را ارائه ميدهد. صفحه خلاصه يك نماي كلي از كانال انتخابي شما به همراه تعداد مشتركين، ميانگين بازديدها، نرخ تعامل و تخميني از هزينه كار با آن را به شما ارائه مي دهد. همچنين اعدادي در مورد كيفيت مخاطبان او و ميزان پسنديدن و دوست نداشتن او وجود دارد كه واقعاً مي تواند به تعيين ارزش مشاركت او كمك كند. شما يك كاتالوگ از ويديوهاي آنها پيدا خواهيد كرد، و يك مكان جداگانه براي بررسي ويديوهايي كه آنها پشتيباني مي كنند، به ويژه وجود دارد.
سپس، يك حفره بزرگ خرگوش براي اطلاعات و تجزيه و تحليل در مورد ويديوهاي او، مخاطبانش، و مارك ها و بازي هايي كه از آنها صحبت مي كند. شما مي توانيد تاريخچه تاريخ و ساعتي كه مي خواهند پست كنند، دسته بندي محتوا و هشتگي كه اغلب استفاده مي كنند را مشاهده كنيد. وقتي به يادداشتهاي برند نگاه ميكنيد، فقط فهرستي از آنچه گفتهاند نيست. همه ويديوها و داده هاي آنها در Buzzguru ذخيره مي شوند، بنابراين براي دسترسي به ويديو كافي است روي ليست كليك كنيد. خود ويديو به همراه توضيحاتي كه همراه با آن منتشر شده در صفحه قرار داده شده است. در ميان آمارهاي اطلاعاتي قرار دارد: بازديد، پسنديدن، دوست نداشتن، ميزان مشاركت. همين امر در مورد اعلان برنامه ها و بازي ها نيز صدق مي كند.
اگر اينفلوئنسر يك كانال توييچ نيز داشته باشد، با آمار يوتيوب ظاهر مي شود. اگر به دنبال پخش كننده Twitch هستيد، مي توانيد آن را در طول جستجو مشخص كنيد. اين در مورد TikTok نيز صادق است و دادههايي كه از اين نمايهها دريافت ميكنيد مانند YouTube نيست. به عنوان مثال، دادههاي TikTok چالشهايي را نشان ميدهد كه تأثيرگذاران در آن مشاركت داشتهاند، در حالي كه Twitch شما را به پخش همزمان بيننده (CCV) راهنمايي ميكند.
از بين همه اين كانال ها، تحليل خيلي عميق نيست. دادههاي مخاطبي كه به دمو و روانشناسي ميرود ميتواند خوب باشد، اگرچه نميتوانيم Buzzguru را به خاطر آن سرزنش كنيم. يوتيوب اين اطلاعات را به اشتراك نمي گذارد. از سوي ديگر، TikTok دادههايي درباره جنسيت و مكان مخاطب ارائه ميكند و اين اطلاعات را ميتوانيد در نمايه TikTok در پلتفرم پيدا كنيد. با اين حال، تفسير ويديويي كمي سبك است. حداقل، Buzzguru بايد آماري از مدت زمان تماشاي اين ويديوها را نشان دهد، اطلاعات مفيدي براي دانستن درست و نادرستي چيست.
تجزيه و تحليل رقابت مشابه تحقيقات و مشخصات اينفلوئنسرها عمل مي كند. به ياد داشته باشيد، اين ابزاري براي شما نيست كه بفهميد كدام شركت ها در آنجا هستند. تجزيه و تحليل رقابت بر روي جايگاه Buzzguru – بازي ها و برنامه هاي تلفن همراه – تمركز دارد و در عين حال ديدگاه مشابهي را در جستجوي تأثيرگذار ارائه مي دهد. اما در اينجا اطلاعات ارزش بيشتري دارد. يادگيري در مورد يك اينفلوئنسر به شما درك مي كند كه چقدر آن اينفلوئنسر مهم است، اما همين اطلاعات در مورد يك محصول رقيب به شما مي گويد كه چگونه مي خواهيد به اينفلوئنسرهايي كه مي بينيد نزديك شويد.
به عنوان مثال، اگر شاهد رشد بدون تغيير مخاطب در طول زمان براي يك اينفلوئنسر هستيد، به شما مي گويد كه آنها ممكن است مشترياني نخرند يا مزاحم بعدي نباشند. اطلاعات خوب است، اما كاملا غير ممكن نيست. اگر در طول زمان شاهد رشد ثابتي براي مخاطبان رقيب خود هستيد، مي توانيد بيشتر بياموزيد. دوره اي را انتخاب كنيد كه رشد قوي باشد و مي توانيد در آن دوره شروع به تماشاي ويديوهاي آنها يا كار با آنها كنيد. دريابيد كه اينفلوئنسرها با چه كساني كار مي كردند و از چه استراتژي هايي استفاده مي كردند. از چه هشتگ هايي استفاده مي كنند؟ آيا آنها TikTok را به چالش مي كشند؟ كدام يك از اين استراتژي ها بيشترين تأثير را دارد؟ همچنين رتبهبندي و رتبهبندي بازيها و برنامهها را ميبينيد تا ببينيد چقدر در بازار عملكرد خوبي دارند – نه فقط در فروش. مشتريان Buzzguru احتمالاً بخش قابل توجهي از زمان خود را صرف نرمافزار انجام تجزيه و تحليل رقابت ميكنند و دليل خوبي هم دارد.
نتيجه
يك خط طولاني از پلتفرمها با هدف تجزيه و تحليل و تحقيق رقابتي وجود دارد، و فقط زمان زيادي بود كه آنها شروع به تقسيمبندي و ارائه خدمات به بخشهاي مختلف بازار كنند. تمركز Buzzguru بر برندهاي اسباببازي و برنامههاي تلفن همراه نتيجه كار آنها به عنوان يك آژانس در چهار سال گذشته است، اما اين يك جايگاه هوشمندانه براي ارائه خدمات است.
در حالي كه مد و زيبايي مترادف با اينفلوئنسر ماركتينگ شده اند، بازي به پايان رسيده است. در حالي كه كارداشيان ها و جيمز چارلز در اينستاگرام فالوور و نفوذ ايجاد كرده اند، افرادي مانند Markiplier و Jack Septiceye همين كار را براي بازيكنان خود در YouTube انجام داده اند. با اين حال، هيچ كس واقعاً يك پلت فرم بازاريابي تأثيرگذار ايجاد نكرده است كه بر يافتن اين نوع سازندگان متمركز باشد. Buzzguru اولين قدم را برداشته است، و حتي اگر كامل نباشد – اين يك قدم بزرگ است و آنها به اين كار ادامه خواهند داد.
Buzzguru
- ويژگي هاي
- آسان براي استفاده
- گزارش