بهترين ايميل ماركتينگ 2018 – ConvertKit Vs Aweber

جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

بهترين ايميل ماركتينگ 2018 – ConvertKit Vs Aweber

۲۳ بازديد

بهترين ايميل ماركتينگ 2018 – ConvertKit Vs Aweber

بازاريابي از طريق ايميل از اين جهت كه دارايي متعلق به شماست ، فقط * نسبت به شبكه هاي اجتماعي مزيت دارد. اين بدان معنا نيست كه شما مي توانيد “هر آنچه مي خواهيد” را با آن انجام دهيد – اما در مقايسه با مواردي مانند فيد توييتر شما (كه مي تواند شما را مسدود …

بهترين ايميل ماركتينگ 2018 – ConvertKit Vs Aweber https://hillbilly.ir/بهترين-ايميل-ماركتينگ-2018-convertkit-vs-aweber/ https://hillbilly.ir/بهترين-ايميل-ماركتينگ-2018-convertkit-vs-aweber/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 04 Jan 2021 10:33:28 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs online marketing https://hillbilly.ir/بهترين-ايميل-ماركتينگ-2018-convertkit-vs-aweber/

بهترين ايميل ماركتينگ 2018 – ConvertKit Vs Aweber

بازاريابي از طريق ايميل از اين جهت كه دارايي متعلق به شماست ، فقط * نسبت به شبكه هاي اجتماعي مزيت دارد. اين بدان معنا نيست كه شما مي توانيد “هر آنچه مي خواهيد” را با آن انجام دهيد – اما در مقايسه با مواردي مانند فيد توييتر شما (كه مي تواند شما را مسدود …

بهترين ايميل ماركتينگ 2018 – ConvertKit Vs Aweber

بازاريابي از طريق ايميل از اين جهت كه دارايي متعلق به شماست ، فقط * نسبت به شبكه هاي اجتماعي مزيت دارد.

اين بدان معنا نيست كه شما مي توانيد “هر آنچه مي خواهيد” را با آن انجام دهيد – اما در مقايسه با مواردي مانند فيد توييتر شما (كه مي تواند شما را مسدود كند) ، كانال YouTube (كه مي تواند درآمد را از شما بگيرد) يا صفحه فيس بوك (كه مي تواند شما را سانسور كند) ، ليست ايميل * هنوز هم * تاكنون م vocثرترين و صوتي ترين راه براي ارتباط شركت ها با جامعه خود است.

البته ، صرف نظر از استراتژي و عملكرد ، نحوه قرارگيري سيستم بازاريابي ايميل در فضاي كسب و كار مدرن با ارائه يك “گام” اضافي در دنياي “قيف” است – به كاربران امكان مي دهد تعامل عميق تر و م moreثرتري با شركت ها / افرادي كه ارزش آنها را دارند ، داشته باشند. اين امر عمدتا به اين دليل است كه شاهد ظهور / تجديد حيات سيستم عامل هاي مختلف ايميل (به ويژه سيستم هاي پولي) هستيم.

در چشم انداز كنوني ، پيشنهادهاي مختلفي براي بازاريابي از طريق ايميل وجود دارد كه اكثر بازارياب هاي اينترنتي از آنها استفاده مي كنند. اين شامل:

  • MailChimp (رايگان)

  • AWeber (با 20 دلار در ماه شروع مي شود)

  • GetResponse (از 20 دلار در ماه شروع مي شود)

  • ConvertKit (شروع از 20 دلار در ماه)

صادقانه بگويم ، بازار “نرم افزارهاي تجاري” بسيار گسترده است – با ارائه دهندگان مختلف به نيازهاي مختلف. به عنوان مثال ، MailChimp در درجه اول توسط وبلاگ نويسان مورد استفاده قرار مي گيرد كه مي خواهند با استفاده از يك سيستم ايميل “رايگان” دسترسي خود را افزايش دهند. هنگامي كه آنها شروع به كسب درآمد بيشتر از وبلاگ خود مي كنند ، تمايل دارند به پيشنهادات حق بيمه بيشتري بپردازند.

دو مورد از اين پيشنهادات برجسته – Aweber و ConvertKit اكنون “بهترين” راه حل هاي بازاريابي از طريق پست الكترونيكي در سطح متوسط ​​هستند. هر دو فقط حق بيمه هستند (بدون رديف رايگان) و از لحاظ عملكردي سطح مختلفي را در اختيار كاربران قرار مي دهند تا به آنها در ارسال ايميل براي مشتركانشان با ظرفيت “تك” (پخش) و “خودكار” (پاسخگوي خودكار) كمك كند.

درك تفاوت بين اين دو مهمترين مرحله در جهت ايجاد يك بسته بازاريابي است كه در واقع نتيجه مي دهد …

كيت تبديل

هدف آن ناتان باري در سال 2015 است و هدف آن بلاگرها / “سازندگاني” است كه مي خواهند پيشنهادات خود را از طريق ايميل توسط كاربران افزايش دهند.

خدمات متمركز بر تهيه مكانيزم اساسي است كه از طريق آن هماهنگ كننده مي تواند محتواي خود را از طريق مجموعه اي از ويژگيهاي “اتوماسيون” – دستگاههاي پاسخگويي كه به آنها توانايي دريافت محتواي خاص را در زمانهاي خاص مي دهد ، به اشتراك بگذارد.

اين سيستم – همراه با تمركز ConvertKit در ارائه توانايي كاربران براي انتشار “دوره ها” براي مخاطبان خود – منجر به مشاركت تعداد زيادي از وبلاگ نويسان و خلاقان شده است.

هم اكنون اين شركت يكي از بزرگترين شركتهاي “بازاريابي از طريق ايميل” است (كه تعداد آن در BareMetrics در دسترس عموم است) – با رشد چشمگير.

ما دريافتيم كه تعداد زيادي از تأثيرگذاران توييتر از اين سيستم استقبال كرده اند.

اوبر

AWeber در سال 1998 تاسيس شد و از موفقيت زيادي برخوردار بود ، خصوصاً اينكه اولين كسي بود كه سيستم “پاسخ خودكار” واقعي را در فضاي بازاريابي از طريق ايميل وارد كرد.

در حالي كه از محبوبيت آن تا حدودي با نسل “جديد” بازاريابان كاسته شده است ، اما هنوز هم به راحتي يكي از 5 سيستم عامل برتر بازاريابي ايميل است.

مهمترين مزيت استفاده از Aweber سادگي آن است – به شما امكان مي دهد چندين روز پس از ثبت نام شخصي در ليست هاي مختلف ايميل خود ، ايميل ارسال كنيد. به شما اين امكان را مي دهد تا در مدت زمان اشتراك آنها به شما محتواي به روز شده ارائه دهد.

نقطه ضعف اصلي اوبر اين است كه او نتوانسته است به خوبي در دوران “اجتماعي” ادغام شود. اين از نظر لجبازي زياد نيست ، بنابراين به اين معني است كه شما كاملاً تلاش كرده ايد كه يك ابزار دهه 90 را در سال 2010 كار كنيد. اگر فقط مي خواهيد يك جعبه “اشتراك” را در وب سايت خود قرار دهيد ، خوب كار مي كند … اما اگر شما نياز داريد براي هر چيز خاص تر ، بهتر است از مواردي مانند ConvertKit استفاده كنيد.

نتيجه

در نهايت ، انتخاب بين خدمتي است كه احساس مي كنيد بيشتر به آن جذب مي شويد.

آوبر دقيق ترين “بازارياب اينترنتي” است كه ممكن است يك عمل مشاوره واقعي داشته باشد يا به نوعي در يك نوع تجارت “صنعتي” (توليد يا كار ديگري) شركت كند.

Convertkit به گونه اي طراحي شده است كه آينده نگرانه تر ، “ظريف” تر و متمركز بر “افراد خلاق” باشد. اين مجموعه ديگري از “DNA” را به افرادي مانند Uber مي بخشد ، بنابراين بسياري از “نسل جديد” بازارياباني را كه معمولاً “از نظر اجتماعي” باهوش ترند ، جذب مي كند.

به همين دليل ، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه نگاهي به نحوه استفاده از برنامه هاي مختلف بيندازيد. Aweber در درجه اول براي افرادي است كه به يك سرويس ساده نياز دارند كه بدون توجه به اينكه در كجا پست شود ، كار خواهد كرد … ConvertKit بيشتر براي كساني است كه دليل اصلي “ثبت نام” براي محتواي اضافي را براي مشاهده بينندگان وبلاگ متمركز مي كنند.

اگر شما يك هنرمند ، نويسنده يا ژانر خلاق ديگر هستيد – ConvertKit حتي بهتر است. اگر شما يك بازارياب ، فروشنده يا شركت “واقعي” هستيد – AWeber بسيار موثرتر است. باز هم ، هر دو به يك روش كار مي كنند (ارسال ايميل به كاربران) اما نحوه انجام آن متفاوت است.

https://hillbilly.ir/بهترين-ايميل-ماركتينگ-2018-convertkit-vs-aweber/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.