مدير كسب و كار بعدي

جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

مدير كسب و كار بعدي

۶ بازديد

مدير كسب و كار بعدي

در سال 2016، بازار اينفلوئنسر Post For Rent راه اندازي شد و به سرعت رشد كرد. بازار سهام بسيار پرحرف است و نام دامنه مطمئناً كاري نمي كند كه شما را از فكر كردن به چيز ديگري باز دارد. بايد از PFR استفاده كنيد تا ببينيد چه چيزي آن را منحصربه‌فرد مي‌كند: يعني توانايي آن …

مدير كسب و كار بعدي https://hillbilly.ir/مدير-كسب-و-كار-بعدي/ https://hillbilly.ir/مدير-كسب-و-كار-بعدي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 09 Nov 2021 14:39:02 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17727

مدير كسب و كار بعدي

در سال 2016، بازار اينفلوئنسر Post For Rent راه اندازي شد و به سرعت رشد كرد. بازار سهام بسيار پرحرف است و نام دامنه مطمئناً كاري نمي كند كه شما را از فكر كردن به چيز ديگري باز دارد. بايد از PFR استفاده كنيد تا ببينيد چه چيزي آن را منحصربه‌فرد مي‌كند: يعني توانايي آن …

مدير كسب و كار بعدي

مدير كسب و كار بعدي

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "مدير كسب و كار بعدي" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

در سال 2016، بازار اينفلوئنسر Post For Rent راه اندازي شد و به سرعت رشد كرد. بازار سهام بسيار پرحرف است و نام دامنه مطمئناً كاري نمي كند كه شما را از فكر كردن به چيز ديگري باز دارد. بايد از PFR استفاده كنيد تا ببينيد چه چيزي آن را منحصربه‌فرد مي‌كند: يعني توانايي آن در دور زدن اصول غيرارگانيك بازار و كمك به برندها براي ايجاد كمپين‌هاي واقعاً ارگانيك / معتبر با تأثيرگذاران.

پس از موفقيت مداوم، تيم PFR يك سوال بسيار مهم پرسيد: بعد چه چيزي؟ پاسخ به اين سوال نتيجه نهايي است: NEXT. يا اگر بخواهيم از نام كامل او استفاده كنيم، NEXT Business Manager.

NEXT در فضاي بازاريابي تأثيرگذار مشابه Post For Rent بازي مي كند، اما مشتريان مختلفي را هدف قرار مي دهد. PFR يك رويكرد برنامه‌ريزي شده براي اينفلوئنسر ماركتينگ است كه به تيم‌هاي كوچك اجازه مي‌دهد تا يك كمپين كامل اينفلوئنسر را با نرم‌افزاري كه وزن را بالا مي‌برد اجرا كنند. تقاضاي فروش براي مشاغل كوچك تا متوسط ​​كه بزرگتر از بخش ها و بودجه آنها هستند ايده آل است. از سوي ديگر، NEXT براي برندها و آژانس‌هاي بزرگ‌تر ساخته شده است – آنهايي كه پول و منابع بيشتري نسبت به زمان براي مديريت همه آن‌ها دارند.

كاربران NEXT كمپين هاي خود را، بسياري از آنها، با هم و براي برندهاي مختلف ايجاد مي كنند. برخي از فن‌آوري‌هاي هيجان‌انگيز موجود در Post for Rent به اينجا برويد – براي مثال تحقيق و تحليل. و به درستي: يكي از چيزهايي كه در مورد PFR ما را تحت تأثير قرار داد، كارايي داده پشت همه آن بود. نياز تغيير نمي كند و دليلي براي تعويض لاستيك ها وجود ندارد. در عوض، آنها ابزارهاي بازاريابي سرتاسري را حول اين ويژگي‌هاي موجود ساختند و پلتفرمي ايجاد كردند كه در سطحي متفاوت از PFR كار مي‌كند.

نتيجه چيزي بسيار چشمگير است و به Post For Rent (شركت) اجازه مي دهد در دو بخش مختلف در جهان وجود داشته باشد. NEXT آنها را در كنار ديگر پلتفرم‌هاي اينفلوئنسر پرمخاطب، مانند Traackr يا Tagger Media قرار مي‌دهد و به نظر مي‌رسد كه آن‌ها به خوبي همخواني دارند.

خلاصه:

قيمت گذاري

در زمان نوشتن، NEXT هنوز منتشر نشده است. حتي در نوعي آزمايش بتا نيز كاملاً كار مي كند. در عين حال، كساني كه مي خواهند آن را اهدا كنند مي توانند اين كار را به صورت رايگان انجام دهند – شما مي توانيد درخواست دهيد اتو براي پذيرش حدود دو ماه تا راه اندازي كامل آن باقي مانده است و تا آن زمان سيستم قيمت گذاري زير در حال اجرا است:

  • حرفه اي، 2590 دلار در ماه – حساب هاي كاربري براي 2 مدير كمپين، 1 مدير مالي و 1 رهبر تيم. كمپين 10/ماه؛ 50 قرارداد در ماه؛ 1 قالب قرارداد؛ 15 نتيجه براي جستجوي كتابخانه محتوا. تحقيقات اينفلوئنسر داخلي، 10 گزارش كمپين در ماه. 50 گزارش اينفلوئنسر در ماه. تا 5 اينفلوئنسر را مقايسه كنيد. پشتيباني 24/7
  • شركت، 4890 دلار در ماه – حساب كاربري براي 4 مدير كمپين، 2 مدير مالي، 1 رهبر تيم و 1 مديريت usr. كمپين هاي نامحدود و قراردادهاي ماهانه؛ مدل قرارداد ويژه؛ 200 نتيجه براي جستجوي كتابخانه محتوا. تحقيق تأثيرگذار بين المللي؛ گزارش كمپين ماهانه نامحدود؛ 150 گزارش اينفلوئنسر در ماه. مقايسه بي نهايت؛ پشتيباني 24 ساعته، مدير موفقيت شخصي

علاوه بر اين، NEXT يك ويژگي a la carte را در بالاي موارد موجود در طرح ارائه مي دهد.

  • 100 گزارش اضافي، 199 دلار
  • Constant Anaytical Anaylsis، 599 دلار به ازاي هر 1000 پروفايل اينفلوئنسر
  • واردات اطلاعات مشتري، 1990 دلار

جزئيات

در حالي كه NEXT يك ابزار بازاريابي انتها به انتها است، اين بررسي برخي از موارد پيچيده تر، مانند تحقيق و تجزيه و تحليل را بررسي مي كند. از آنجايي كه اين ويژگي‌ها از Post For Rent منتقل شده‌اند، مي‌توانيد ويژگي ما را بخوانيد مرور اين براي به دست آوردن درك چگونگي كار آنها است. براي NEXT، ما بر هيجان‌انگيزترين – اما مسلماً مهم‌ترين – جنبه‌هاي اينفلوئنسر ماركتينگ تمركز خواهيم كرد: مكاتبات، روابط تيمي و مديريت.

براي انجام يكي از اين موارد به خوبي، صحنه بايد با جزئيات بررسي شود و به زودي صحت آن ثابت خواهد شد. منوي كشويي در سمت چپ صفحه پر از گزينه‌ها، از قراردادها گرفته تا محتوا و تبليغات است. همچنين، هر چيز ديگري كه با حرف “C” شروع نشود. در سمت راست منو يك داشبورد قرار دارد كه تمام وظايف منحصر به فرد و كساني كه مسئوليت آنها را بر عهده دارند را ارائه مي دهد. اين بخش از داشبورد به تنهايي ارتباطات تيم را بهبود مي بخشد و اين نوع شفافيت در سراسر NEXT مشهود است. از آنجا كه پست اجاره نيز يك آژانس است، آنها خوكچه هندي براي صحنه هستند. بهبود ارتباطات به معناي بهبود كارايي، كاهش تعداد جلسات منظم به چهار يا دو جلسه در هفته بود. همه آنها در مورد كارهايي كه همه انجام مي‌دهند بسيار زياد مي‌دانستند. چهار جلسه بيش از حد شد.

اين تنها زمينه اي نيست كه مهارت ها در آن بهبود يافته است. آنها گزارش دادند كه ابزارهاي مديريت قراردادشان در حدود يك ساعت و نيم صرفه جويي در كاغذبازي را فراهم كرده است. مانند كاري كه يك بار انجام مي شود، امضاي قرارداد آنقدرها هم كار بزرگي نيست. وقتي با صدها تبليغ كننده در كمپين هاي مختلف كار مي كنيد – و با مارك هاي مختلف، قراردادهاي مختلف – چيزها به سرعت از كنترل خارج مي شوند. با استفاده از مدل و منوي كشويي مي توان در عرض چند دقيقه يك قرارداد جديد ايجاد كرد. اما از آنجايي كه ما در اينجا در مورد جزئيات صحبت مي كنيم، اجازه دهيد كمي به جزئيات منوي كشويي نزديك تر بمانيم. موفقيت يك اشتباه نادر است، فشار دادن و پيمايش در منوهاي طولاني براي كمك به تأثيرگذاران و مشاغل دشوارتر از تايپ كردن نويسه‌هاي خاص و داشتن نام‌هاي منطبق با نمايش NEXT، مانند تكميل خودكار Google است. ممكن است به نظر بي‌معنا باشد، اما هر قرارداد جديدي كه ايجاد مي‌كنيد داراي چند جنبه منفي است و ما در اينجا به جزئيات خواهيم پرداخت.

راه اندازي يك كمپين مانند ايجاد يك قرارداد عمل مي كند: همه گزينه ها را مرور مي كنيد، يك نام تجاري را از ليست كشويي انتخاب مي كنيد و بودجه را تعيين مي كنيد. همه چيز استاندارد است تا زماني كه به بخش مشوق ها برسيد. دكمه‌اي وجود دارد كه مي‌توانيد روي آن كليك كنيد و به NEXT دستور مي‌دهد تا بر اساس شرايط از پيش تعريف‌شده، پاداش را محاسبه كند: فرض كنيد يك مزيت «خريدار جديد» داريد. شخصي كه حساب را راه‌اندازي كرده و اين كمپين را راه‌اندازي كرده است، تعليق را برمي‌گرداند و نام خود را براي گرفتن اعتبار (و دريافت جايزه!) اضافه مي‌كند. جوايز و پورسانت ها در جاهاي ديگر در NEXT نيز موجود است. اگر كمپين شما مبتني بر فروش است، NEXT همه كنترل‌هاي مالي را انجام مي‌دهد – فروش از پيوندهاي UTM با هزينه كمپين اندازه‌گيري مي‌شود و حاشيه‌ها محاسبه مي‌شوند. سپس، پلتفرم كار آساني را براي محاسبه پاداش براي همه كساني كه واجد شرايط هستند انجام مي دهد. اين جايزه “مشتري جديد” مي تواند به عنوان يك ضريب در بالاي سيستم كميسيون موجود عمل كند.

پس از تنظيم همه كمپين ها و قراردادهاي شما، با ذكر شرايط و ضوابط و پرداخت، ادغام NEXT در DocuSign به رسمي شدن آن كمك مي كند و قرارداد در پايگاه داده ذخيره مي شود. NEXT و قابل دسترسي در فشار دادن يك دكمه مي توانيد آن را در بخش اسناد پلت فرم پيدا كنيد كه بر اساس انواع اسناد سازماندهي شده است: قراردادها، فاكتورها، هزينه ها و غيره. و براي آسان‌تر كردن همه چيز، NEXT با G-Suite ادغام مي‌شود، بنابراين همه اين فايل‌ها براي ذخيره‌سازي ايمن در Google Drive شما كپي مي‌شوند و در فهرستي مطابق با عناوين قرارداد، فاكتورها، هزينه‌ها و غيره سازماندهي مي‌شوند. همه اين اسناد با ويژگي هاي CRM در NEXT ادغام شده اند كه براي برندها و تأثيرگذاران بسيار متنوع هستند.

در هر كمپين، مي توانيد آمار عملكرد را تجزيه و تحليل كنيد و پيشرفت را مشاهده كنيد، اما ديدگاه گسترده تري نيز وجود دارد. از بخش عملكرد NEXT، شمارش معكوس تمام كمپين‌هايي كه رخ مي‌دهند، همراه با هر بودجه، نماي كلي خوبي از روند ارائه مي‌دهد. مي توانيد ببينيد چه كسي بزرگترين مشتري شما است، چه كسي موفق ترين فعال شماست، و بقيه پاداشي كه پرداخت مي شود را دريافت كنيد.

فراموش نكنيد كه حتي اگر مدير تمام اين اطلاعات را سازماندهي كند و تيم مديريت تمام اسناد و جزئيات را مديريت كند، تيم خلاق مي‌تواند از NEXT براي يافتن مروجين كمپين، ايده‌ها و گرفتن تمام داده‌ها و تحليل‌ها استفاده كند. از مخاطبانش اين پلتفرم همچنين آخرين محتواي ارسال شده توسط كاربران و اينفلوئنسرها را فهرست مي‌كند و يافتن پست‌ها را در هر زمان آسان مي‌كند. و ادغام با Slack همه را در هر مرحله آگاه مي كند.

نتيجه

نرم افزاري كه در اين سطح از پيچيدگي كار مي كند، مي تواند بسيار آسان يا بسيار پيچيده باشد. پوشاندن چيزي مانند اين زماني كه مبهم است آسان است، زيرا ما به آن اهميت نمي دهيم. همه ما در مورد تأكيد بر كيفيت هستيم، بنابراين اين بررسي در دسته بندي “سخت پوشاندن” قرار مي گيرد.

به عنوان يك راه حل نهايي، NEXT – طبق تعريف – مملو از ويژگي هاي ارزشمند و تجزيه و تحليل است. ما نمي‌توانيم همه آن‌ها را بياوريم، و تشخيص اينكه چه چيزي بايد بگوييم ممكن است سخت باشد، بنابراين سعي كنيد آنچه را كه منحصر به فرد است برجسته كنيد. وجود نظرات عالي براي Post for Rent، ابزار اصلي تحقيق و تجزيه و تحليل NEXT، دانستن مواردي كه نبايد در اينجا گنجانده شود را آسان كرده است. قبلاً در مورد آن صحبت كرده ايم. در آن زمان فكر مي‌كرديم نوشتن اين بررسي آسان باشد: مي‌دانستيم چه چيزي را مي‌توانيم در اينجا ناديده بگيريم.

اما، وقتي چيزي منحصر به فرد و خاص برايمان باقي مي‌ماند، باز هم باقي مي‌مانيم خيلي زياد پوشش دادن. كلمات زيادي وجود دارد كه ما مي توانيم قبل از رفتن خواننده بنويسيم. در چنين حالتي، جزئيات مي تواند مانند يك روايت پنج ساله باشد. اين قسمت از قرارداد وجود دارد و با DocuSign ادغام مي‌شود، و سپس اسناد در Google Drive ذخيره مي‌شوند، و سپس كمپين شروع مي‌شود و تأثيرگذاران در CRM و سپس آتش ادغام مي‌شوند.

پست براي اجاره با ايجاد يك بازار تأثيرگذار كه در دريايي از رقابت برجسته بود، ما را تحت تأثير قرار داد. و اكنون ما نيز از آخرين ورود آنها به دنياي نرم افزارهاي اينفلوئنسر ماركتينگ شگفت زده شده ايم. اين نرم افزار با كيفيت بالا است كه با بهترين آنها رقابت مي كند. ما مي خواهيم ببينيم آنها چه مي كنند.

https://hillbilly.ir/مدير-كسب-و-كار-بعدي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.