5 روش رسانه هاي اجتماعي براي نگاه كردن به سال 2018
اگر شما يك رهبر غيرانتفاعي يا يك شركت اجتماعي هستيد ، عجله نكنيد و پيش بيني آنچه را در سال 2018 انتظار مي رود شروع كنيد. سازمان هايي كه رشد چشمگيري دارند ، سازمان هايي هستند كه به جاي آينه به آينه نگاه مي كنند. در آن مرحله ، شما مي دانيد كه فناوري و …
5 روش رسانه هاي اجتماعي براي نگاه كردن به سال 2018 https://hillbilly.ir/5-روش-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-نگاه-كردن-ب/ https://hillbilly.ir/5-روش-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-نگاه-كردن-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 22 Jul 2021 13:01:04 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social pdf https://hillbilly.ir/5-روش-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-نگاه-كردن-ب/
5 روش رسانه هاي اجتماعي براي نگاه كردن به سال 2018
اگر شما يك رهبر غيرانتفاعي يا يك شركت اجتماعي هستيد ، عجله نكنيد و پيش بيني آنچه را در سال 2018 انتظار مي رود شروع كنيد. سازمان هايي كه رشد چشمگيري دارند ، سازمان هايي هستند كه به جاي آينه به آينه نگاه مي كنند. در آن مرحله ، شما مي دانيد كه فناوري و …
5 روش رسانه هاي اجتماعي براي نگاه كردن به سال 2018
اگر شما يك رهبر غيرانتفاعي يا يك شركت اجتماعي هستيد ، عجله نكنيد و پيش بيني آنچه را در سال 2018 انتظار مي رود شروع كنيد. سازمان هايي كه رشد چشمگيري دارند ، سازمان هايي هستند كه به جاي آينه به آينه نگاه مي كنند.در آن مرحله ، شما مي دانيد كه فناوري و رسانه هاي اجتماعي بسيار سريع در حال پيشرفت و تغيير هستند. من همچنين فكر مي كنم شما اكنون نياز به پافشاري براي متمركز نگه داشتن آنچه را كه در عصر ديجيتال تغيير مي كند را درك كرده ايد زيرا اين امر واقعاً بر نحوه كار ما تأثير دارد.
در سال 2018 چه روندي را بايد دنبال كنيد كه بتواند به شما كمك كند از رقابت براي كسب آگاهي بيشتر از مارك تجاري و دلار درآمد خود جلوتر باشيد؟
رشد رو به رشد همه رهبران تجارت ، از جمله مديران غيرانتفاعي ، مي دانند كه كسب درآمد و پول براي زندگي يك سازمان ضروري است. اين هميشه به اين معني است كه موقعيت طرفداران و طرفداران شما براي شما مهم است. اين بدان معني است كه شما بايد هم آنلاين و هم آفلاين شويد و بايد مطمئن شويد كه همه چيز مرتب است. شما بايد محتوا ايجاد كنيد تا طرفداران شما و ديگران مانند سايت شما بتوانند مكان هاي مورد نياز براي يافتن آنها را پيدا كنند. همچنين به اين معني است كه شما بايد مطمئن شويد كه يك متخصص SEO در دست داريد تا مطمئن شويد افرادي كه به دنبال اهداف يا سازمان شما هستند به وب سايت شما مراجعه مي كنند. به عبارت ديگر ، اگر در مهارت هاي SEO سرمايه گذاري نكنيد ، هشت توپ پشت سر خود داريد.
شنيدن اجتماعي: شنيدن اجتماعي بيش از آن چيزي است كه شما در دنياي ديجيتال مي گوييد و فكر مي كنيد. گوش دادن اجتماعي به اين معني است كه شما محتواي مكالمات خود را با پيروان و افراد خود بهتر درك مي كنيد و آنها را به جاي ايجاد پاسخ هاي خودكار يا كنسرو ، تحليل مي كنيد. مهم است كه افرادي در تيم خود – افراد زنده – كه “كل” سازمان را درك مي كنند در تيم شما باشند ، و هنگامي كه كسي به شما نزديك مي شود ، مانند يك دنياي غير ديجيتال با آنها رفتار مي كنيد. ساده ترين راه براي يافتن گوش دادن به اجتماعي اين است كه با همه طوري رفتار كنيد كه گويي در دفتر شما جلوي شما ايستاده اند. مهم نيست كه آنها با شما يا سازمان شما تعامل دارند
هوش مصنوعي: اگر افكار قديمي من در مورد دخالت انسان در بازاريابي را بخاطر بسپارم كه مي تواند نقش بالقوه شما را با طرفداران دنياي ديجيتال و واقعي درك كند ، هوش اطلاعاتي (AI) تلاشهاي بازاريابي بيشتر را تشويق مي كند. حتي در آغاز دوره هوش مصنوعي ، ما هوش مصنوعي داريم كه قدرتمندترين است و مي تواند فروش بيشتري از هر تيم ديگري داشته باشد. هوش مصنوعي هنگام اشتراك يا مديريت انتقال داخلي به شما كمك مي كند. به عبارت ديگر ، يك گروه از طرفداران شما بسته به معيارهايي كه تعيين مي كنيد به داخل A نگاه مي كنند ، در حالي كه گروه ديگر به B نگاه مي كنند. هوش مصنوعي همه كارها را انجام مي دهد و شما بايد مراقب آن باشيد تا بتوانيد به طور م effectivelyثر از آن استفاده كنيد.
محتواي ويديويي: مي دانيد كه محتواي ويدئو براي استراتژي بازاريابي محتواي امروز ضروري است.با پيشرفت هوش مصنوعي در عرصه ديجيتال ، فضاي داخلي يك ويديو به آن داده مي شود. يكي از ساده ترين كارهايي كه مي توانيد براي شروع رابطه خود انجام دهيد ايجاد يك جريان مستقيم و قرار دادن يك فيلم در آن است. شما مي توانيد تعاملات خود را ، مثلاً در صفحه فيس بوك خود با پيام هايي كه حاوي فيلم هستند ، فقط با عكس و تصوير كنترل و مقايسه كنيد. به احتمال زياد همان داده هايي را خواهيد ديد كه در بازاريابي اجتماعي ما مشاهده مي كنيد: محتواي ويديويي بيشتر سرزده و متناقض مي شود.
انژكتورهاي ميكروبي: بازاريابي موثر در گسترش آگاهي از برند مهم است و همچنين به رشد درآمد كمك مي كند. اگر شما يك تأثيرگذار براي حمايت از اهداف يا سازمان خود داريد ، اين طلا است. اما مناطقي نيز وجود دارد كه نبايد از آنها استفاده كنيد و تأثير كمي دارد. مخاطب هر ميكرو شنونده حدود 1000 تا 100000 دنبال كننده است. همانطور كه در اين پست HubSpot ، ارزش كار با سازندگان خرد در سيستم عامل هايي مانند اينستاگرام را دارد:
كاربران اينستاگرام با كمتر از 1000 فالوور 8٪ پسنديدن ايجاد مي كنند
كاربراني كه 1000 تا 10000 دنبال كننده دارند 4٪ تأييد مي كنند
كاربران با 100 ميليون دنبال كننده به نرخ 2.4٪ رسيده اند
كاربراني كه 1-10 ميليون فالوور دارند تنها 1.7٪ از وقت را دريافت مي كنند.
همانطور كه شروع به بررسي برنامه هاي خود براي سال 2018 مي كنيد ، مطمئن شويد كه به كارآمدترين روش فروش مي كنيد. من مي دانم كه برخي از اين عناصر هزينه (و همچنين زمان) دارند. بسياري از سازمان هاي غيرانتفاعي به بودجه نياز دارند ، به همين دليل من به عنوان مديرعامل يك شركت خصوصي در فكر ادغام يك جمع آوري سرمايه يا جمع آوري سرمايه از يك موسسه هستم. بازاريابي براي آگاهي و موفقيت در برند ضروري است و فعاليت هايي مانند مهارت سئو نيز ارائه مي شود. اگر بودجه خوبي براي بازاريابي نداريد ، درخواست هديه خود را براي گروه خود در عصر ديجيتال تنظيم كنيد.
. https://hillbilly.ir/5-روش-رسانه-هاي-اجتماعي-براي-نگاه-كردن-ب/feed/ 0
بازاريابي جادوگر بلر