Flash Mobbing: بازاريابي به روشي جديد براي مشتريان قديمي
در دنياي بازاريابي جهاني ، حدس و گمان هاي زيادي در مورد شكل جديدي از بازاريابي به نام فلاش موبينگ وجود دارد. اين مدل بازاريابي نه تنها ابروها را بالا مي كشد بلكه موفقيت بسياري را فراتر از باور براي افراد به ارمغان مي آورد. اما ابتدا مي خواهم به اين نكته اشاره كنم كه …
Flash Mobbing: بازاريابي به روشي جديد براي مشتريان قديمي https://hillbilly.ir/flash-mobbing-بازاريابي-به-روشي-جديد-براي-مشتريان/ https://hillbilly.ir/flash-mobbing-بازاريابي-به-روشي-جديد-براي-مشتريان/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 28 Jun 2021 23:40:39 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/flash-mobbing-بازاريابي-به-روشي-جديد-براي-مشتريان/
Flash Mobbing: بازاريابي به روشي جديد براي مشتريان قديمي
در دنياي بازاريابي جهاني ، حدس و گمان هاي زيادي در مورد شكل جديدي از بازاريابي به نام فلاش موبينگ وجود دارد. اين مدل بازاريابي نه تنها ابروها را بالا مي كشد بلكه موفقيت بسياري را فراتر از باور براي افراد به ارمغان مي آورد. اما ابتدا مي خواهم به اين نكته اشاره كنم كه …
Flash Mobbing: بازاريابي به روشي جديد براي مشتريان قديمي
در دنياي بازاريابي جهاني ، حدس و گمان هاي زيادي در مورد شكل جديدي از بازاريابي به نام فلاش موبينگ وجود دارد. اين مدل بازاريابي نه تنها ابروها را بالا مي كشد بلكه موفقيت بسياري را فراتر از باور براي افراد به ارمغان مي آورد. اما ابتدا مي خواهم به اين نكته اشاره كنم كه حتي اگر اين شكل از بازاريابي فلش موبيينگ ناميده مي شود ، ديگر ناشناس است و نتايج آن است ، تركيبي از دو مبارزات مختلف بازاريابي. Tuangou نام اصلي بود ، سيستمي كه اولين بار در سرزمين اصلي چين ايجاد شد و در آن خريداران مجاز به خريد و فروش با قيمت عمده بودند نه پرداخت كامل قيمت خرده فروشي به عنوان خريد. واحد ، مذاكره كنيد. خريدهاي گروهي ايجاد شده است! نه تنها در چين (800 سايت خريد گروهي) بلكه در آمريكاي شمالي ، جايي كه خرده فروشان پتانسيل اين مدل بازاريابي سنتي را مي بينند ، از ابتداي تأسيس تاكنون قدرت خريد مورد بهره برداري قرار گرفته است. نام tuangou را تغيير داد تا در خشونت محبوبيت بيشتري پيدا كند. Tuangou از محبوبيت كمتري نسبت به رسانه هاي جريان اصلي برخوردار نيست. تعريف واقعي Flash Membig گروهي تصادفي از افراد است كه به طور ناگهاني در يك مكان شلوغ گرد هم مي آيند و كارهاي غيرمعمول يا بي معني انجام مي دهند. آنها مي دهند و سپس گسترش مي يابند. شايد بزرگترين نمونه از يك كمپين تبليغاتي مخفي ، نمايش اپرا وينفري باشد ، جايي كه او نمايشي را با Black Eyed Peas در مركز شهر شيكاگو به صحنه برد. اندكي پس از ورود به انفرادي فراري ، “I Got a Feeling” ، گروه مستقر تماشاگران شروع به اجراي حركات رقص مختلط كردند. با پيشرفت آهنگ ، مانند يك واكنش زنجيره اي ، جمعيت زيادي از حدود 20،000 نفر همه با هم مي رقصيدند. شايد از خود بپرسيد كه چگونه tuangou ، هنر سنتي خريد ، سنگسار شد؟ مثل من نسخه هاي تركيبي اين دو شروع به پوشش اين كشور كردند. با حضور وب سايت هاي خريد گروهي در همه جا ، جهان واقعاً در حال گرم شدن به مفهوم خريد با هم است. در عين حال ديگر نيازي به ذخيره مقدار زيادي كالا و پول نيست. با اين حال ، چگونه اين دو جنبه بازاريابي را با يكي از مقرون به صرفه ترين روش هاي بازاريابي پايان سال تركيب مي كنيد؟ با مشاهده سايت هاي “گروه خريد” مانند Groupon و TeamBuy ، مخلوطي از tuangou و آدم ربايي را مي بينيم. ستون فقرات مدل هاي بازاريابي براي خريد برق به سيستم tuangou متكي است ، در عين حال از رسانه هاي اجتماعي به عنوان “فلش” واقعي استفاده مي كند. نحوه انجام اين كار دروغ گفتن به متخصص واقعي است. اگر شماره اي وجود نداشته باشد (به عنوان مثال: گروه ها) ، مدل خراب مي شود. بنابراين چگونه آنها با هم همكاري مي كنند تا مشتريان را گرد هم آورده و آنها را يكي كنند؟ سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند توييتر و فيس بوك. با داشتن اين سايتها در گوشه گوشه و دسترسي سريع به خريداران ، آنها به نوبه خود يك ماشين بازاريابي دهان به دهان مخلوط ايجاد مي كنند كه هنگام صرف هزينه كمي كار را از كانالهاي بازاريابي سنتي جدا مي كند. اگر به شما بگويم مي توانم هزاران دلار سرمايه جمع كنم و نيازهاي شما را در تبليغات راديويي يا چاپي برآورده كنم.شايد توجه شما را جلب نكند؟ در حقيقت ، هزينه توليد مصرف كننده براي توليدكنندگان و ارائه دهندگان خدمات را كاهش مي دهد. البته اين شكار است كه بيشتر مديران عامل را به خود جلب مي كند. مانند اين: تانگو = خريد با همMob = دهان به دهان يا دهان به دهان تركيب اين دو ، اگر به درستي اعمال شود ، بهترين مدل بازاريابي با بالاترين امتياز از هر روش بازاريابي است. از آنجا كه همه شركت ها در اين جهان كه به سرعت در حال تغيير است به رقابت مي پردازند ، ما بايد راه هاي جديد و شهودي براي فروش كالاها و خدمات خود پيدا كنيم. همانطور كه استوارت اچ. هوي و بريت ،
براي شركتي كه تبليغ نمي كند ، مثل مكيدن يك دختر در تاريكي است. شما مي دانيد كه چه مي كنيد كه ديگران نمي دانند. با رشد افراد و افزايش تبديل ها ، با اطمينان مي توان گفت كه تغييراتي در نحوه تغيير بازاريابي براي سال 2011 و بعد از آن مشاهده مي كنيم. ما * اگر از محتواي اين مقاله لذت برديد ، از شما مي خواهم در صورت نياز به بازگرداندن بدهي به وب سايت خود ، بدهي را ببخشيد و با ايمان صادقانه با شما تماس بگيريم. ابتدا دوباره چاپ كنيد ، اما به طور كلي انجام دهيد.
. https://hillbilly.ir/flash-mobbing-بازاريابي-به-روشي-جديد-براي-مشتريان/feed/ 0
بازاريابي جادوگر بلر