7 افسانه در مورد بازاريابي موبايل
واقعيت اين است كه هر روز افراد بيشتري از دستگاه هاي تلفن همراه خود براي وب گردي ، بررسي ايميل هاي خود ، بازي در فيس بوك ، مشاهده محتوا و … بيشتر از گذشته استفاده مي كنند. هدف هر بازارياب اينترنتي اين است كه تا حد امكان در دسترس باشد ، و اگر اين …
7 افسانه در مورد بازاريابي موبايل https://hillbilly.ir/7-افسانه-در-مورد-بازاريابي-موبايل/ https://hillbilly.ir/7-افسانه-در-مورد-بازاريابي-موبايل/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 01 May 2021 01:55:24 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing internet website https://hillbilly.ir/7-افسانه-در-مورد-بازاريابي-موبايل/
7 افسانه در مورد بازاريابي موبايل
واقعيت اين است كه هر روز افراد بيشتري از دستگاه هاي تلفن همراه خود براي وب گردي ، بررسي ايميل هاي خود ، بازي در فيس بوك ، مشاهده محتوا و … بيشتر از گذشته استفاده مي كنند. هدف هر بازارياب اينترنتي اين است كه تا حد امكان در دسترس باشد ، و اگر اين …
7 افسانه در مورد بازاريابي موبايل
واقعيت اين است كه هر روز افراد بيشتري از دستگاه هاي تلفن همراه خود براي وب گردي ، بررسي ايميل هاي خود ، بازي در فيس بوك ، مشاهده محتوا و … بيشتر از گذشته استفاده مي كنند. هدف هر بازارياب اينترنتي اين است كه تا حد امكان در دسترس باشد ، و اگر اين افسانه هاي زير را دنبال كنيد ، ضرر و زيان نقدي سخت را از دست مي دهيد.
باور غلط 1: بازاريابي موبايل يك مد است. اگر فكر مي كنيد بازاريابي موبايل فقط براي ماندن در اينجا نيست ، شما فقط يك احمق هستيد.
باور غلط 2: نيازي نيست وب سايت خود را براي كاربران تلفن همراه تغيير دهيد. البته كه انجامش ميدي! تجربه مصرف كننده در وب سايت شما بايد مفيد باشد. مشاهده محتواي شما بايد آسان باشد و پيمايش وب سايت شما بايد آسان باشد. شخصي كه از سايت شما بازديد مي كند بايد بتواند به سرعت و در چند كليك چيزي را كه به دنبال آن است پيدا كند. اگر آنها نتوانند اين كار را انجام دهند ، پس وقت خود را تلف نمي كنند. آنها به سرعت به سايت ديگري منتقل مي شوند كه استفاده از آن آسان تر است.
باور غلط 3: شما به جعبه ضبط ايميل نيازي نداريد. اين فقط كفر است. هر وب سايتي كه شما در اختيار داريد ، حتي وب سايت شخصي شما ، بايد محلي براي گرفتن ليدهايي داشته باشد كه تشخيص آنها آسان باشد و ناديده گرفتن آنها كاملاً سخت باشد. با وعده دادن محتواي با كيفيت بالا كه به آن اهميت مي دهند و سپس ارسال آن ، افراد را مجبور كنيد تا در ليست ايميل شما مشترك شوند.
باور غلط 4: شخصي سازي مهم نيست. اگر كسي براي بار دوم به سايت شما مي آيد ، آيا تجربه او با اولين باري كه آمده است متفاوت است؟ بايد باشد. شناختن بازديدكنندگان برگشتي راهي براي ايجاد ارتباط با آنها است ، از طريق تخفيف دادن به آنها ، نمايش صفحات ذخيره شده و غيره. به عنوان فرصتي براي تعميق اعتماد آنها به نام تجاري و يا نام تجاري خود مشاهده كنيد.
افسانه 5: شما بايد محتواي زيادي داشته باشيد. درست است كه محتوا جلو و مركز است اما با محتواي بيش از حد مشتري ها ، به ويژه كاربران تلفن همراه را تحت فشار قرار مي دهد آسان است. بهتر است تكه هايي از مطالب را به آنها بدهيد تا بتوانند كمي بخوانند و سپس تصميم بگيرند كه آيا بيشتر ادامه مي دهند و اين اطلاعات را دنبال مي كنند يا خير. اما ، اين يك نكته مهم است – اگر هدف اصلي وب سايت شما فروش به مشتريان است ، شما مي خواهيد كه اين واضح و روشن باشد كه آنها براي خريد به آنجا مي روند ، نه براي كشف. بنابراين هنگام انتخاب مواردي كه بايد در وب سايت خود نمايش دهيد اين نكته را به خاطر بسپاريد.
افسانه 6: هيچ كس اين موارد را به اشتراك نمي گذارد. شما هرگز نمي دانيد بسياري از افراد چيزي را مي بينند و اگرچه ممكن است علاقه اي به آن محصول يا سايت نداشته باشند ، اما ممكن است شخصي جالب و مايل به خريد را بشناسند. بنابراين به اشتراك گذاشتن همه چيز در وب سايت خود به راحتي در سايت هاي مختلف مانند فيس بوك ، Pinterest ، توييتر و غيره انجام دهيد.
افسانه شماره 7: نيازي نيست تمام تلاش خود را براي ايجاد برنامه انجام دهم. اگرچه اين ممكن است درست باشد ، اگر منابعي در دسترس خود و مشتريان خود براي تهيه نسخه پشتيبان از آنها داريد ، ايجاد يك برنامه را در نظر بگيريد. بسياري از كاربران در مقايسه با مجبور شدن به رفتن به يك وب سايت و ورود به سيستم ، از سهولت استفاده از برنامه لذت مي برند.
https://hillbilly.ir/7-افسانه-در-مورد-بازاريابي-موبايل/feed/ 0
بازاريابي جادوگر بلر