لغو آزمون پر تنش؛ آزمون كانون وكلا كي برگزار مي‌شود؟

جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

لغو آزمون پر تنش؛ آزمون كانون وكلا كي برگزار مي‌شود؟

۶ بازديد

اميد سليمي بني: خيلي ها خوشحال هستند و خيلي ها هم سرشان را به دو دست گرفته اند و به زندگي از دست رفته فكر مي كنند. اين داستان داوطلبي است كه در آزمون 99 وارد حوزه وكالت مي شود. اين آزمون تاكنون سه بار به تعويق افتاده است و ممكن است در سال 1999 …

لغو آزمون پر تنش؛ آزمون كانون وكلا كي برگزار مي‌شود؟ https://online-mag.ir/2021/04/لغو-آزمون-پر-تنش؛-آزمون-كانون-وكلا-كي-بر/ مجله آنلاين Thu, 08 Apr 2021 17:32:02 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/04/لغو-آزمون-پر-تنش؛-آزمون-كانون-وكلا-كي-بر/ اميد سليمي بني: خيلي ها خوشحال هستند و خيلي ها هم سرشان را به دو دست گرفته اند و به زندگي از دست رفته فكر مي كنند. اين داستان داوطلبي است كه در آزمون 99 وارد حوزه وكالت مي شود. اين آزمون تاكنون سه بار به تعويق افتاده است و ممكن است در سال 1999 …

اميد سليمي بني: خيلي ها خوشحال هستند و خيلي ها هم سرشان را به دو دست گرفته اند و به زندگي از دست رفته فكر مي كنند. اين داستان داوطلبي است كه در آزمون 99 وارد حوزه وكالت مي شود. اين آزمون تاكنون سه بار به تعويق افتاده است و ممكن است در سال 1999 برگزار نشود. برخي از ناظران ممكن است اظهار كنند كه كانون وكلا به دلايل مختلف اعتبار جامعه عمومي و داوطلباني را كه مي خواهند شغل بگيرند از دست مي دهد ، اما محدوديت ظرفيت و س Quesالاتي مانند سوالات آزمون “تفاوت” ناميده مي شود. “Catch” و “Taste” با اخباري در مورد پرونده هاي كم و بيش قاچاق و فساد برخي از وكلا كه به طور روزمره اعتبار سازمان را پايين مي آورند ، طراحي شده اند.

ضربه نهايي امشب ساعت 8 شب به كانون وكلا وارد شد كه سازمان سنجش آموزش كشور فردا صبح اعلام كرد كه اين آزمون در صبح 20 ام فروردين 1400 برگزار نمي شود.

برخي از داوطلبان خوشحال شدند كه از حكومت تاج انگليس خارج شدند ، برخي خوشحال شدند كه اين فرصت را داشتند كه دروس پيچيده و پيچيده وكالت را دوباره ببينند ، و البته بسياري زانوي غم را پذيرفتند. همچنان به پشت آزمون مي ماند.

لغو تست استرس ؛ چه زماني آزمون وكالت برگزار مي شود؟

از طرف ديگر ، بسياري از داوطلبان آزمون وكالت كه تابستان سال گذشته در مركز وكالت نمره قبولي كسب كرده و به مرحله مصاحبه رسيده اند ، متقاعد شده اند كه براي ادامه كار راهي جز استخدام وجود ندارد. مركز آنها در دادگستري وكيل ندارند.

تشويق زنده

در چند ساعت گذشته منتظر امتحانات كانون وكلا شب گذشته ، رئيس كانون وكلاي ديگري ، بهادري جارومي ، رئيس كانون وكلا ، در پخش زنده اينستاگرام خود به اين گروه داوطلب گفت.

بهادري جارومي كه روند مرحله مصاحبه را توضيح مي دهد ، امسال به س carefullyال در مورد ظرفيت مركز وكالت پاسخ دقيقي نداد ، اما همانطور كه در بالا ذكر شد ، داوطلبي كه در مرحله بعدي كمترين امتياز را كسب كرده است. حدود 10٪ از مردم دعوت شدند براي يك مصاحبه. حدود 8000 نفر وجود دارد.

با اين وجود به احتمال زياد كانون وكلا در سال جاري حدود 8000 نفر را مجوز مي دهد و در عين حال بعيد است كه كانديداهاي عضويت در كانون وكلا به كانون وكلا برگردند.

مرحله تعليق Skoda

Skoda يا اتحاديه سراسري كانون هاي وكلاي دادگستري ايران هنوز در مورد لغو آزمون وكالت در شب آزمون اظهار نظري نكرده است. جعفر كوشا ، رئيس Skoda ، به دليل تأخير دوم در 11 مارس ، سال گذشته قول داد دادگاه را اعلام كند ، پس از آن فاطمز زاريناميجي به عنوان سخنگوي نهاد ارزيابي عمل كرد. در مقابل گزارشگر برجسته و آزمايش خواهد شد.

به تعويق انداختن امتحان 10 ساعت قبل از رويداد اين احتمال را افزايش مي دهد كه كنگره به زودي برنامه هاي ادغام كانون وكلا با كانون وكلا را اعلام كند ، كه در نهايت مي تواند سال آينده سازمان ديگري تشكيل دهد .. .. نام Skoda وجود ندارد.

لغو تست استرس ؛ چه زماني آزمون وكالت برگزار مي شود؟

قربانيان لجاجت و محدوديت هاي مجوزهاي وكالت Skoda ممكن است اين باشد كه برخي از نامزدها ترجيح مي دهند شغل پيدا كنند ، اما در واقع آنها كانون وكلا را متلاشي كرده و آنها را ادغام مي كنند. بخش عمومي (دادگستري) ممكن است استقلال فعلي از نظر سازمان نظارت بر كانون وكلاي دادگستري ، كه بايد توسط آن وكيل ناميده شود. اين ادغام ممكن است از نظر وكيلي علاقه مند به پرونده هاي عادي خانوادگي و مالي چندان مهم نباشد ، اما در آينده از ديدگاه وكيلي كه آن را نمادي از جامعه مدني و سازمان هاي غير دولتي مستقل مي داند ، بعيد به نظر مي رسد وضعيت زيرا تحت نظارت مستقيم قوه قضائيه است. تمرين پذيرش موارد حساس سياسي ، امنيتي ، حقوق بشري و حتي افكار عمومي را به چالش بكشيد.

آزمون بعدي چه زماني است؟

براي همه داوطلبان آزمون كانون وكلا ، ممكن است اهميتي نداشته باشد كه آزمون به تعويق افتاده برگزار مي شود. همانطور كه قبلاً ذكر شد ، به بسياري از افراد اجازه ملاقات و مراجعه به “مركز” از كانون وكلا داده شده است. ادامه دوره پيگيري با ساير داوطلبان كانون وكلا رقابت مي كند و چه زماني آزمون بعدي است؟

با توجه به وضعيت عروق كرونا اين كشور ، انتخابات و مسائل سياسي و حاشيه هايي كه لغو مداوم آزمون كانون وكلا را پوشانده است ، بعيد است كه اين آزمون قبل از انتخابات رياست جمهوري بعدي برگزار شود. پس از اعلام آزمون ، هيچ اعتباري براي واقعه واقعي داده نمي شود. شايد زماني مانند اواخر ارديبهشت يا پايان خرداد براي اين آزمون تعيين شده باشد و در شب آزمون ، نام و آدرس “معاون رئيس انتظامي كميسيون امنيت و امنيت” مشخص نيست و قانوني براي لغو بازرسي هاي اساسي است. در سراسر كشور. سازمان اجتماعي و انضباطي آژانس ملي كنترل بيماري كرونا ، با يا بدون اختيار ، به اين آزمون ارائه مي شود. مركز و كليه برنامه هاي كانديداها ارسال مي شود ، آسان است زيرا خراب مي شود!

۴۷۲۳۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.